Şimdilik, iller dört yaşında, ancak olasılık, modalitenin ülkenin geri kalanına uzanması: Gizli bir vergi artışıdört eyalet idaresi otomotiv terminallerini ve satıcı ağını taşıyor. Vergilerinizi şarj edin.
Şu anda tek bir vergi, Pulve bu görevi özel sektörde devredmek isteyen iller Córdoba, Tucumán, Formosa ve Misiones.
Damga vergisi, Arjantinli müşterinin sıfır kilometrelik bir araç satın alırken ödemesi gereken birçok kişiden biridir. Geçen yılın Eylül ayına kadar, değeri değişen il vergisi (İlde% 2,5 ve CABA'da aracın fiyatının% 3'üörneğin), alıcının ikametgahına karşılık gelen otomotiv kayıt defterinde ödendi ve Ödemenizi erteleme seçeneği yoktu.
Bu, hükümetin Form 08'e başvurduğu değişiklikten değişti, şimdiden beri Alıcı, pul ödeyeceği anı ve yeri seçebilir. Ancak bazı illerde, alıcı için iyi haberleri dönüştürmeye karar verdiler. Otomobil üreticileri için yeni bir maliyeti olan yeni bir görev.
“Bu eyaletler yükümlülükleri aktarmaya karar verdi Pul vergisinin toplanması ve kontrolü. Hem sıfır kilometrelik modellerin yazıtlarında hem de kullanılmış araçların transferlerinde değer ”diyor bir otomotiv terminalinin yöneticisi.
Córdoba ve Tucumán durumunda, terminallerin ve imtiyazlı ağlarının damga vergisinin toplanması ve ödenmesinde “yedek yöneticiler” atandığına dikkat çekti. Misiones'te “algı ajanları” olarak atandı. Ve Formosa'da “toplama ajanı.”
“Sorumlu ikame doğrudan çılgın: Córdoba veya Tucumán'da bir araç satıldığında, alıcının” yerine “oluruz ve Alıcının ödeme zamanını seçmesini beklerken, vergiyi o birimin pullarında ödemeliyiz. Yapamadığımız bir şey, çünkü bir Yargı çatışması Matrik evlerimizle günde vergi almadığı için “Yönetici ekledi.” Yani, bu çatışmayı önlemek için pratik çözüm şu olabilir. Pullar için ödeme yapalım ve bu maliyeti otomobilin fiyatına yükleyelim. Dolayısıyla, ulusal hükümet ülke vergisi veya iç vergiler gibi ulusal vergileri düşürürken, bu iller Yeni bir mali yük koyuyorlar “ekledi.
Córdoba örneğinde, yöneten il Martín Llaryora bir makalede (270) “Otomotiv fabrikaları, imtiyaz sahipleri veya motorlu taşıtların satışı için resmi acenteler, düzenli otomotiv tüccarları” “tasfiye ve girişten sorumlu – tek ve kesin bir ödeme doğası – pul vergisi” olacağını söylüyor.
“Córdoba'nın yetkilileri hakkında konuşuluyor, önümüzdeki hafta bir toplantı yapacağız. Geliyorsa, başlamaya devam ediyor yargı eylemleri”, O eyalette fabrikası olmayan bir terminalden başka bir yönetici ekledi.
Tucumán'da, “ikame sorumlu” figürü, terminallere ve imtiyaz sahiplerine pul ödemek ve daha sonra daha önce ödenenleri şarj etmek için müşterilere gitmek için uygulandı. İlin mali kodunun bir modifikasyonu yoluyla oldu (Madde 29) ve vergi yasası, bu ayın başında.
Formosa'da, genel bir kararla belirlenen Gildo Insfrán hükümeti (13/25) “Damga Vergisi Toplama Acentesi” olarak hem otomotiv hem de motosiklet fabrikaları hem de ülkede fabrikası olmayan yerel marka ithalatçıları. “Operasyon sırasında vergiyi (pulların) almaları gerektiğine” dikkat çekiyor. Görevdeyken karar 268/25 “Otomotiv mülkünün, kamu noterlerinin, liderlerin, temsilcilerin, imtiyaz sahiplerinin, üreticilerinin ve yetkili ajanların veya düzenli tüccarların (…) bölüm kayıtlarının damga vergisinin algılanmasının ajanları olarak hareket etmesi gerektiğini” ayarladı.
Şu anda tek bir vergi, Pulve bu görevi özel sektörde devredmek isteyen iller Córdoba, Tucumán, Formosa ve Misiones.
Damga vergisi, Arjantinli müşterinin sıfır kilometrelik bir araç satın alırken ödemesi gereken birçok kişiden biridir. Geçen yılın Eylül ayına kadar, değeri değişen il vergisi (İlde% 2,5 ve CABA'da aracın fiyatının% 3'üörneğin), alıcının ikametgahına karşılık gelen otomotiv kayıt defterinde ödendi ve Ödemenizi erteleme seçeneği yoktu.
Bu, hükümetin Form 08'e başvurduğu değişiklikten değişti, şimdiden beri Alıcı, pul ödeyeceği anı ve yeri seçebilir. Ancak bazı illerde, alıcı için iyi haberleri dönüştürmeye karar verdiler. Otomobil üreticileri için yeni bir maliyeti olan yeni bir görev.
“Bu eyaletler yükümlülükleri aktarmaya karar verdi Pul vergisinin toplanması ve kontrolü. Hem sıfır kilometrelik modellerin yazıtlarında hem de kullanılmış araçların transferlerinde değer ”diyor bir otomotiv terminalinin yöneticisi.
Córdoba ve Tucumán durumunda, terminallerin ve imtiyazlı ağlarının damga vergisinin toplanması ve ödenmesinde “yedek yöneticiler” atandığına dikkat çekti. Misiones'te “algı ajanları” olarak atandı. Ve Formosa'da “toplama ajanı.”
“Sorumlu ikame doğrudan çılgın: Córdoba veya Tucumán'da bir araç satıldığında, alıcının” yerine “oluruz ve Alıcının ödeme zamanını seçmesini beklerken, vergiyi o birimin pullarında ödemeliyiz. Yapamadığımız bir şey, çünkü bir Yargı çatışması Matrik evlerimizle günde vergi almadığı için “Yönetici ekledi.” Yani, bu çatışmayı önlemek için pratik çözüm şu olabilir. Pullar için ödeme yapalım ve bu maliyeti otomobilin fiyatına yükleyelim. Dolayısıyla, ulusal hükümet ülke vergisi veya iç vergiler gibi ulusal vergileri düşürürken, bu iller Yeni bir mali yük koyuyorlar “ekledi.
Córdoba örneğinde, yöneten il Martín Llaryora bir makalede (270) “Otomotiv fabrikaları, imtiyaz sahipleri veya motorlu taşıtların satışı için resmi acenteler, düzenli otomotiv tüccarları” “tasfiye ve girişten sorumlu – tek ve kesin bir ödeme doğası – pul vergisi” olacağını söylüyor.
“Córdoba'nın yetkilileri hakkında konuşuluyor, önümüzdeki hafta bir toplantı yapacağız. Geliyorsa, başlamaya devam ediyor yargı eylemleri”, O eyalette fabrikası olmayan bir terminalden başka bir yönetici ekledi.
Tucumán'da, “ikame sorumlu” figürü, terminallere ve imtiyaz sahiplerine pul ödemek ve daha sonra daha önce ödenenleri şarj etmek için müşterilere gitmek için uygulandı. İlin mali kodunun bir modifikasyonu yoluyla oldu (Madde 29) ve vergi yasası, bu ayın başında.
Formosa'da, genel bir kararla belirlenen Gildo Insfrán hükümeti (13/25) “Damga Vergisi Toplama Acentesi” olarak hem otomotiv hem de motosiklet fabrikaları hem de ülkede fabrikası olmayan yerel marka ithalatçıları. “Operasyon sırasında vergiyi (pulların) almaları gerektiğine” dikkat çekiyor. Görevdeyken karar 268/25 “Otomotiv mülkünün, kamu noterlerinin, liderlerin, temsilcilerin, imtiyaz sahiplerinin, üreticilerinin ve yetkili ajanların veya düzenli tüccarların (…) bölüm kayıtlarının damga vergisinin algılanmasının ajanları olarak hareket etmesi gerektiğini” ayarladı.