Hava piyasası yeniden yapılandırmaya başlıyor: Flybondi yeni satıldı, hükümet Arjantin Havayollarını Özelleştirme Niyetisürüş sırasında Daha fazla hava gelişi Deregülasyon önlemleriyle ve Jetsmart katılımı kazandı Selefinin krizi ile.
Mayıs 2018'de Flybondi'nin lansmanı, Nisan 2019'da Jetsmart operasyonlarının sonraki başlamasına yol açtı. Yüzlerce uçuşu iptal etmesini sağlayan operasyonel sorunlarBugün Flybondi alaka düzeyinde üçüncübayrak şirketinin ve düşük maliyetli rakibinin arkasında, şimdilik kabotaj faaliyeti olan üçü. Halletmek % 16 iç pazarın ve % 3 bölgesel.
İlk çeyrekte, En yüksek iptal endeksini kaydetti (%2.03) Ve dakikliği düştü. Geçen yazda daha fazla 13.000 kullanıcı Etkilendiler, imajlarına çarptılar.
Bu yüzden, Kayıp zemin, İnterannual bir düşüşle % 33 yolcularda ve 10 Piyasa puanları, en son verilere göre Ulusal Sivil Havacılık İdaresi (ANAC). Geçen ay, biraz daha fazlasını taşıdı 205.000 yolcu iç uçuşlarda ve pazar payından geçti % 26 ile % 16 12 ay içinde.
Sektörde bunu tahmin ediyorlar 30 milyon dolarlık bir enjeksiyona ihtiyacınız var genişletme planınızı yeniden etkinleştirmek için, ancak farkında olmalarına rağmen Bu iyileşme hemen olmayacak.
Onun düşüşü bir Arjantin ticari havacılığının genel büyümesi– Mayıs ayında yeni bir rekor kaydetti Daha fazlası ile 3,7 milyon yolcu harekete geçirilen, interannual bir artış % 22 ve % 2 Nisan ayına karşı: Yani, endüstri ilerlerken Flybondi geride kalıyordu.
Büyüme hem ulusal hem de uluslararası pazar tarafından yönlendirildi. Yerli olarak, etkilenen üç havadan rekabet etmek için başlattıkları promosyonlar. Trafik ulaştı 2,5 milyon yolcu– % 21 Mayıs ayından daha fazla, Jorge Newbery Airpquque ile en büyük harekete sahip terminal olarak, ardından Córdoba ve Ezeiza'nınkiyle.
Uluslararası vardı 1.1 milyon yolcu– % 19 Mayıs 2024'ten daha fazla. Aerolineas Argentinas Ve Latam Onlar bir kota ile liderlerdi % 18 her biri. Arkasında, bulundular AMAÇile % 11; Havayolları Copaile % 7; Ve İberia Ve Jetsmartikisi ile % 6.
İkincisi– Flybondi'nin aksine, Bir sıçrama yaşadım: Yolcu hacmini ikiye katladı Mayıs 2024 ile karşılaştırıldığında ve iç pazarın ikinci aktörü, Katılımı ile % 24.
Kendi adına, Aerolineas Argentinas en üstte sağlam kaldıdaha fazlası ile 760.000 yolcu Ve neredeyse % 60 Kabotaj piyasası kontrolü.
Bu senaryoda, Leonardo Scatturice'in hükümete ve tarafa yakın bir girişimci olarak tartışmalı katılımının ötesinde, küresel işletme fonu tarafından Amerika Birleşik Devletleri'nde genel merkezli satın alma, bir dönüm noktasını işaretleyecekti. Flybondi sayfayı döndürmek için heyecanlı ve genişleme planınıza devam edin. Yeni sermayenin gelişi kendini yeniden keşfetme fırsatı olabilir.
Kendi adına, zaten yurtdışında uçuş yapan havalar Bağlantıyı daha fazla frekans ve yeni yollarla genişletiyorlarözellikle içeriden. Bu Perşembe, devlet şirketi Çin Doğu inişini duyurdu: itibaren Kasım ayında Ezeiza ve Şangay arasında Auckland, Yeni Zelanda'da bir ölçekle uçuşlar yapacak.
Mayıs 2018'de Flybondi'nin lansmanı, Nisan 2019'da Jetsmart operasyonlarının sonraki başlamasına yol açtı. Yüzlerce uçuşu iptal etmesini sağlayan operasyonel sorunlarBugün Flybondi alaka düzeyinde üçüncübayrak şirketinin ve düşük maliyetli rakibinin arkasında, şimdilik kabotaj faaliyeti olan üçü. Halletmek % 16 iç pazarın ve % 3 bölgesel.
İlk çeyrekte, En yüksek iptal endeksini kaydetti (%2.03) Ve dakikliği düştü. Geçen yazda daha fazla 13.000 kullanıcı Etkilendiler, imajlarına çarptılar.
Bu yüzden, Kayıp zemin, İnterannual bir düşüşle % 33 yolcularda ve 10 Piyasa puanları, en son verilere göre Ulusal Sivil Havacılık İdaresi (ANAC). Geçen ay, biraz daha fazlasını taşıdı 205.000 yolcu iç uçuşlarda ve pazar payından geçti % 26 ile % 16 12 ay içinde.
Sektörde bunu tahmin ediyorlar 30 milyon dolarlık bir enjeksiyona ihtiyacınız var genişletme planınızı yeniden etkinleştirmek için, ancak farkında olmalarına rağmen Bu iyileşme hemen olmayacak.
Onun düşüşü bir Arjantin ticari havacılığının genel büyümesi– Mayıs ayında yeni bir rekor kaydetti Daha fazlası ile 3,7 milyon yolcu harekete geçirilen, interannual bir artış % 22 ve % 2 Nisan ayına karşı: Yani, endüstri ilerlerken Flybondi geride kalıyordu.
Büyüme hem ulusal hem de uluslararası pazar tarafından yönlendirildi. Yerli olarak, etkilenen üç havadan rekabet etmek için başlattıkları promosyonlar. Trafik ulaştı 2,5 milyon yolcu– % 21 Mayıs ayından daha fazla, Jorge Newbery Airpquque ile en büyük harekete sahip terminal olarak, ardından Córdoba ve Ezeiza'nınkiyle.
Uluslararası vardı 1.1 milyon yolcu– % 19 Mayıs 2024'ten daha fazla. Aerolineas Argentinas Ve Latam Onlar bir kota ile liderlerdi % 18 her biri. Arkasında, bulundular AMAÇile % 11; Havayolları Copaile % 7; Ve İberia Ve Jetsmartikisi ile % 6.
İkincisi– Flybondi'nin aksine, Bir sıçrama yaşadım: Yolcu hacmini ikiye katladı Mayıs 2024 ile karşılaştırıldığında ve iç pazarın ikinci aktörü, Katılımı ile % 24.
Kendi adına, Aerolineas Argentinas en üstte sağlam kaldıdaha fazlası ile 760.000 yolcu Ve neredeyse % 60 Kabotaj piyasası kontrolü.
Bu senaryoda, Leonardo Scatturice'in hükümete ve tarafa yakın bir girişimci olarak tartışmalı katılımının ötesinde, küresel işletme fonu tarafından Amerika Birleşik Devletleri'nde genel merkezli satın alma, bir dönüm noktasını işaretleyecekti. Flybondi sayfayı döndürmek için heyecanlı ve genişleme planınıza devam edin. Yeni sermayenin gelişi kendini yeniden keşfetme fırsatı olabilir.
Kendi adına, zaten yurtdışında uçuş yapan havalar Bağlantıyı daha fazla frekans ve yeni yollarla genişletiyorlarözellikle içeriden. Bu Perşembe, devlet şirketi Çin Doğu inişini duyurdu: itibaren Kasım ayında Ezeiza ve Şangay arasında Auckland, Yeni Zelanda'da bir ölçekle uçuşlar yapacak.