UTA, Buenos Aires'te bir sürücü grevi varsa bu Çarşamba'yı tanımlıyor

PiKe

New member
Otomotiv Tramvay Birliği (UTA) yarın 30 Nisan Çarşamba günü karar verecek, 11: 00'den itibaren Yeni bir kolektif grev olacaksa içinde Buenos Aires'in Büyükşehir Bölgesi (Amba)ortak müzakerelerin devletin zorunlu uzlaştırmayı yayınladığı 7 Mart'tan beri yaptığı birkaç ilerleme karşısında.


Krizin kökeni, grup grubunun sahip olduğu zaten kronik fon eksikliğinde, ulusal hükümet tarafından tanımlanan oranların ve sübvansiyonların ürünü ile gerçekleşir.


Grup girişimcileri bu kameralar olağanüstü bir bonus sundualışılmadık veya olağan bir nitelikte, 26 Mayıs'ta ödenecek 40.000 dolar; 16 Haziran'da 50.000 dolar; Ve 15 Temmuz'da 70.000 dolar dahaile Her sürücü için 1.270.000 dolarlık yeni bir temel maaş.


Şirketler, maliyetlerinde% 40 açığa sahip olmalarını sağlar
yolculardan ve devletten aldıklarına karşı.


Aylık% 1'e ulaşmayan iş odalarının önerisi -% 3 ila% 4 civarında kontra enflasyon- “Haysiyet için ezici” olarak nitelendirildi UTA tarafından.


According to the data of the Bondi Index, which is elaborated by the Argentine Association of Automotive Transportation Entrepreneurs (AAeta, composed of the Metropol Group), the real price of the ticket without subsidies was $ 1,596.40 in March, but users paid a minimum of $ 371.13 -and a lower average, due to the effect of the bonuses when several trips accumulate-, while the companies received a total 973,76 dolar.