EnguLizyoN
New member
United Airlines CEO'su Scott Kirby, “Bu, nihayet FAA'yı düzeltme konusunda tüm kariyerimde bulunduğum en iyimser” dedi Ulaşım Sekreteri Sean Duffy Newark Liberty Uluslararası Havalimanı'ndaki büyük kesintiler ve gecikmeler arasında artan yatırım çağrısında bulundu.
“Ben ve havacılık endüstrisindeki diğerleri onlarca yıldır bunun üzerinde çalışıyoruz ve sanırım nihayet biz – köşeyi döndük ve taahhüdümüz var,” dedi Kirby “Margaret Brennan ile ulusla yüzleşiyoruz.”
Hava trafik kontrolü ve havacılık, Ocak ayında Washington, DC üzerindeki ölümcül havada çarpışmasının ardından son aylarda mikroskop altında kaldı, birkaç yakın çağrı ve daha yeni kesintiler. Ve Pazar günü, başka bir ekipman kesintisi nedeniyle 45 dakikalık bir zemin durağı daha vardı.
Cuma günü İkinci Hava Trafik Kontrol Kesintisi Newark Liberty Uluslararası Havalimanı'nda iki hafta içinde meydana geldi, hava trafik kontrolörleri radarı kaybediyor ve her iki durumda da 90 saniyeye kadar bazı uçaklarla iletişim kurabildi. İkinci kesinti, 28 Nisan'daki ilk kesintiden bu yana bir dizi gecikme ve iptal sonrasında uçuş programları normale döndüğü için geldi.
Bu arada, Trump yönetimi Açıklanan Planlar Perşembe günü, ülke genelindeki sitelerdeki teknolojiyi değiştirerek ve bir dizi yeni koordinasyon merkezi kurarak hava trafik kontrol sistemini elden geçirmek için. Ulaştırma Sekreteri Sean Duffy, teşebbüsün son sayı hakkında Kongre'ye ertelerken “milyarlarca – milyarlarca” mal olacağını söyledi.
Kirby, Haberler Kıdemli Beyaz Saray ve siyasi muhabir Ed O'Keefe ile Federal Havacılık İdaresi reformlarındaki iyimserliğinin sistemi, sistemi elden geçirme taahhüdünün “yönetim kurulu genelinde” olduğunu söyledi.
Kirby, “Bu iki partili, ikiameral,” dedi. “Senato, Meclis, İdare, Sekreter Duffy – Yönetim Kurulu'nda, bunu düzeltme taahhüdü. Bunu nasıl yapacağımızı biliyoruz.”
Sorun yeni değil, FAA'nın onlarca yıl süren ve genellikle iki partili desteğin tadını çıkarma taahhüdleriyle. Ancak Kirby, bu zamanı farklı kıldığına inandığı şeyin finansman olduğunu söyledi ve yönetimin tüm parayı isteyeceğini ve bu da “tüm projeyi planlamanıza ve tüm projeyi yapmanıza izin verdiğini” söyledi. Kirby, kilit oyuncuların da onu iyimser hale getirdiğini ve Duffy'ye “aksiyon odaklı” ve “bunu yapmaya kararlı” diyerek iyimser hale getirdiğini söyledi.
Bu arada Kirby, güvenliğin tüm havacılık endüstrisinin tüm önceliği olduğunu vurgulayarak “Newark'ta ve tüm ülkede kesinlikle güvenli” olduğunu söyledi.
Kirby, “gökyüzünü güvende tutmak için yedeklemelere yedeklemelerimiz var” diyerek sektördeki kapsamlı eğitim ve yedekleme prosedürlerini özetledi.
Kirby, “Pilotların alternatif frekanslar aradığı şey.” Dedi. “Alternatif radarlara sahip alternatif merkezlere gidiyorlar ve aynı zamanda uçakta görebilecekleri bir sistem, radar eşdeğeri, havadaki, gökyüzünde ve etraflarındaki diğer tüm uçakları görebilirler.”
United Airlines CEO'su, kesintiler durumunda, tüm sistemin kasten yavaşladığını, bu da müşteriler için yıkıcı olabilen, güvenliğe öncelik verdiğini kabul etti. Kirby, United'ın havaalanında daha fazla alan yaratmak için uçuş sayısını proaktif olarak azalttığını, FAA'nın da aynı şeyi yapmak için diğer havayollarıyla birlikte çalıştığını söyledi.
Kirby, “Kısa personel olduklarında veya bir teknoloji sorunu olduğunda ne olur, hava sahasını yavaşlatırlar.” Dedi Kirby. “Müşteri etkisine yol açar. Uçuşları geciktirmeliyiz veya iptal etmeliyiz çünkü gelebileceğinden daha fazla uçuş var. Ancak sistemi güvende tutar ve kesinlikle yapmaları gereken budur.”
Haberler'ten daha fazlası
Kaia Hubbard
Kaia Hubbard, Washington DC'de bulunan Haberler Digital'in siyaset muhabiridir
“Ben ve havacılık endüstrisindeki diğerleri onlarca yıldır bunun üzerinde çalışıyoruz ve sanırım nihayet biz – köşeyi döndük ve taahhüdümüz var,” dedi Kirby “Margaret Brennan ile ulusla yüzleşiyoruz.”
Hava trafik kontrolü ve havacılık, Ocak ayında Washington, DC üzerindeki ölümcül havada çarpışmasının ardından son aylarda mikroskop altında kaldı, birkaç yakın çağrı ve daha yeni kesintiler. Ve Pazar günü, başka bir ekipman kesintisi nedeniyle 45 dakikalık bir zemin durağı daha vardı.
Cuma günü İkinci Hava Trafik Kontrol Kesintisi Newark Liberty Uluslararası Havalimanı'nda iki hafta içinde meydana geldi, hava trafik kontrolörleri radarı kaybediyor ve her iki durumda da 90 saniyeye kadar bazı uçaklarla iletişim kurabildi. İkinci kesinti, 28 Nisan'daki ilk kesintiden bu yana bir dizi gecikme ve iptal sonrasında uçuş programları normale döndüğü için geldi.
Bu arada, Trump yönetimi Açıklanan Planlar Perşembe günü, ülke genelindeki sitelerdeki teknolojiyi değiştirerek ve bir dizi yeni koordinasyon merkezi kurarak hava trafik kontrol sistemini elden geçirmek için. Ulaştırma Sekreteri Sean Duffy, teşebbüsün son sayı hakkında Kongre'ye ertelerken “milyarlarca – milyarlarca” mal olacağını söyledi.
Kirby, Haberler Kıdemli Beyaz Saray ve siyasi muhabir Ed O'Keefe ile Federal Havacılık İdaresi reformlarındaki iyimserliğinin sistemi, sistemi elden geçirme taahhüdünün “yönetim kurulu genelinde” olduğunu söyledi.
Kirby, “Bu iki partili, ikiameral,” dedi. “Senato, Meclis, İdare, Sekreter Duffy – Yönetim Kurulu'nda, bunu düzeltme taahhüdü. Bunu nasıl yapacağımızı biliyoruz.”
Sorun yeni değil, FAA'nın onlarca yıl süren ve genellikle iki partili desteğin tadını çıkarma taahhüdleriyle. Ancak Kirby, bu zamanı farklı kıldığına inandığı şeyin finansman olduğunu söyledi ve yönetimin tüm parayı isteyeceğini ve bu da “tüm projeyi planlamanıza ve tüm projeyi yapmanıza izin verdiğini” söyledi. Kirby, kilit oyuncuların da onu iyimser hale getirdiğini ve Duffy'ye “aksiyon odaklı” ve “bunu yapmaya kararlı” diyerek iyimser hale getirdiğini söyledi.
Bu arada Kirby, güvenliğin tüm havacılık endüstrisinin tüm önceliği olduğunu vurgulayarak “Newark'ta ve tüm ülkede kesinlikle güvenli” olduğunu söyledi.
Kirby, “gökyüzünü güvende tutmak için yedeklemelere yedeklemelerimiz var” diyerek sektördeki kapsamlı eğitim ve yedekleme prosedürlerini özetledi.
Kirby, “Pilotların alternatif frekanslar aradığı şey.” Dedi. “Alternatif radarlara sahip alternatif merkezlere gidiyorlar ve aynı zamanda uçakta görebilecekleri bir sistem, radar eşdeğeri, havadaki, gökyüzünde ve etraflarındaki diğer tüm uçakları görebilirler.”
United Airlines CEO'su, kesintiler durumunda, tüm sistemin kasten yavaşladığını, bu da müşteriler için yıkıcı olabilen, güvenliğe öncelik verdiğini kabul etti. Kirby, United'ın havaalanında daha fazla alan yaratmak için uçuş sayısını proaktif olarak azalttığını, FAA'nın da aynı şeyi yapmak için diğer havayollarıyla birlikte çalıştığını söyledi.
Kirby, “Kısa personel olduklarında veya bir teknoloji sorunu olduğunda ne olur, hava sahasını yavaşlatırlar.” Dedi Kirby. “Müşteri etkisine yol açar. Uçuşları geciktirmeliyiz veya iptal etmeliyiz çünkü gelebileceğinden daha fazla uçuş var. Ancak sistemi güvende tutar ve kesinlikle yapmaları gereken budur.”
Haberler'ten daha fazlası
Kaia Hubbard
Kaia Hubbard, Washington DC'de bulunan Haberler Digital'in siyaset muhabiridir