Hükümet Denizcilik Kabotaj Pazarı'nı serbest bıraktı ve sektör sendikalarından önemli bir önsüklendi ortadan kaldırdı

PiKe

New member
Devletin Deregülasyon ve Dönüşüm Bakanı, Federico SturzeneggerÇarşamba günü bir dizi önlem açıklandı.Denizcilik ve nehir kabotaj pazarı düzenli, Resmi Gazete'de yayınlanan 340/2025 Kararnamesi aracılığıyla.


Bu karar bir dizi bir parçası Reformlar Ulusal Hükümetin havadan başlayarak ve sonra karaya çıkarak ulaşım etrafında terfi ettiğini. “Ulaştırma reformunun önemli bir adım olduğunu açıklığa kavuşturmamız gerekmiyor. Arjantin maliyetini düşürün“Bakan X hesabına yazdı.


340 kararnamesi tarafından teşvik edilen ana önlemlerden biri Yabancı gemilere ulusal kayıt kullanımına izin verecek, Yani “örneğin bir Paraguay mavna, Arjantin'e kaydolabilir ve yerel bir gemi gibi çalışabilir” diye örnekledi. Bu gemiler, personelin en az% 75'i açısından Arjantinler veya yabancı sakinleri tarafından yönetilmelidir.


Ulusal kayıt olmasına rağmen, bu gemiler menşe ülkelerinin yasalarıyla faaliyet göstermelidir. Aynı şekilde, yerel operatörlerin çalışabileceği bir rejim kurulur. Bayrak bırakma sistemibu da rahatlık bayrağını benimsemelerine ve o ülkenin yasaları altında işe almalarını sağlar.


Kararname de Temel hizmet navigasyonunu beyan eder İnsanların ticari taşınması için deniz veya nehir suyu, mal, yükleme, ilgili hizmetler ve operasyonlar için. Bu, herhangi bir protesto hizmet sunumunu etkileyecekse, Normal faydanın% 75'i.


Gezmek için gereken gerekli mürettebat numarası, armatör, gemilerin sömürü kapasitesi tarafından belirlenecek ve Uluslararası Anlaşmalar Dinlenme programı, röle ve diğer sorunlara gelince.


Loncalar işverenlere görevleri yerine getirmek için çalışma çantalarının mevcut personelinin bir listesini önerebilir; Yine de, İşveren önerilen kişiyi ve/veya başka bir kişiyi işe alabilir bu düzenler.


Bu bağlamda, Sturzenegger “geminin bağışının sendika anlaşması yapması gerektiğinden önce. O zaman gasp, yelkenden önce yaygındı (” Bu iki arkadaşın altımı, sizi toplamı yapan toplam “.


Ayrıca 30 ila 60 gün arasında uzatılır Uluslararası trafik gemilerinin son tarihi kabotaj trafiği yapabiliryabancı gemilerle daha büyük bir transit akışa izin vermek. Bununla birlikte, 60 günden fazla ulusal kabotajda hareket etme yetkisine sahip olanlar, Arjantinli veya kalıcı ikametgahı olan yabancı personel tarafından yönetilmelidir.


Son olarak, ulusal kayıtta kayıt ve düşük gemiler kolaylaştırılmıştır ve atölyelerin işleyişi için onarım yapmak için kısıtlamalar ortadan kaldırılır ve ülkede bol miktarda bilenlerin iki avcılık alanını ortadan kaldırır.


Bakan Sturzenegger, Ulusal Anayasa “Ülkenin iç nehirlerinin navigasyonunun tüm bayraklar için ücretsiz olduğunu” söylüyor, ancak “o zaman her şeyi, hatta anayasanın temel ilkelerini bile kapsayan aşırı düzenleme geldi.”


Ve işaret etti Kirchnerizm “her şeyi yok eder”. “Sektörü yoğun terapiye koydu. 20 yıl sonra kabotaj trafiğinde, özellikle Patagonya'dan petrol ve türevlerin taşınması için 20'den az gemi vardı. Paraná'da Paraguaylı mavnalar tüm trafiği tekelleştirdi. Devletin getirdiği kısıtlamalar için bir iş sunmuştuk, “diye ağıt yaktı.


Ve dedi ki: “Rekabetçi kabotajı olmayan bir ülke uygulanabilir değil ve bir şeylerin değişmesi gerekiyordu.”