Federal Hakim Ariel Lijo Pazartesi günü, Ulusal Sivil Havacılık İdaresi'nin (ANAC) katlarından birinde bir arama ve ayrıca havayoluna bilgi gerektiren Flybondi, Bu şirketin kapatıldığı sırada uçak bakım atölyelerinin yanlış kullanıldığı iddia edildiği iddia edilmesi için bir neden çerçevesinde.
Sulh yargıcı tarafından sağlanan önlemler, savcı tarafından yapılan bir şikayetin parçasıdır Carlos Rívolo Anac'ın eski başkanına karşı, Julia Corderove Flybondi'nin CEO'su, Mauricio Sana, diğerlerinin yanı sıra. Şikayete göre, Flybondi, Anac'ın bakım atölyelerine dayattığı kapanış şeridini görmezden gelirdi ve yolcu uçaklarını oradaki onarmaya devam ederdi.
Yüksek Mahkeme için eski hükümet adayı LJO tarafından emredilen prosedürler, hem ANAC'tan hem de Flybondi tarafından Clarín'e doğrulandı, ancak bu şirketin sözcüsü Baskınlanmadılar. Düşük maliyetli havayolu sözcüsü, “Çalıştayda belgeler toplamak için bir sunum emri alındı.” Dedi. “Elbette istenen tüm belgesel desteğinden destek ve bilgiler sağlandı.”
ANAC söz konusu olduğunda, bu merkezi olmayan devlet kurumunun sözcüsü, aynı çizgide dikkat çekti: “İlk andan itibaren ANAC, istenen tüm bilgileri kolaylaştırarak ve soruşturmanın geliştirilmesine müdahale etmeden adaletle tamamen işbirliği yaptı.”
Federal Ceza ve Düzeltme Mahkemesi başkanı Lajo davadan sorumluydu ve savcı Carlos Stornelli (Rivolo meslektaşı şikayetçi).
Arjantin'deki uzman havacılık sitesinde yayınlanan bir dizi makaleden Rívolo, Flybondi atölyelerinde farklı denetimlere katılan ANAC'ın altı müfettişini ilan etmeyi belirtti: Altı, şirketin askıya alınan tesisler içindeki görevlerle devam ettiğini söyledi. Ve altı müfettişin beşi, bu prosedürün şirketin uçaklarının “operasyonel güvenliğini etkilediğini” ekledi.
Pazartesi günü hükümet, Julia Cordero'nun istifasını ANAC'ın başında kabul etti, ancak sektörün kaynakları bu şikayetle bağlantılı olduğunu, ancak eski Ulaştırma Sekreteri'nin istifasından sonra siyasi destek kaybına bağlı olduğunu belirtti. Franco Mogetta. Cordero geçen yıl Temmuz ayında ANAC'da atanmış ve organizmanın yeniden yapılandırılmasını gerçekleştirmişti.
Sulh yargıcı tarafından sağlanan önlemler, savcı tarafından yapılan bir şikayetin parçasıdır Carlos Rívolo Anac'ın eski başkanına karşı, Julia Corderove Flybondi'nin CEO'su, Mauricio Sana, diğerlerinin yanı sıra. Şikayete göre, Flybondi, Anac'ın bakım atölyelerine dayattığı kapanış şeridini görmezden gelirdi ve yolcu uçaklarını oradaki onarmaya devam ederdi.
Yüksek Mahkeme için eski hükümet adayı LJO tarafından emredilen prosedürler, hem ANAC'tan hem de Flybondi tarafından Clarín'e doğrulandı, ancak bu şirketin sözcüsü Baskınlanmadılar. Düşük maliyetli havayolu sözcüsü, “Çalıştayda belgeler toplamak için bir sunum emri alındı.” Dedi. “Elbette istenen tüm belgesel desteğinden destek ve bilgiler sağlandı.”
ANAC söz konusu olduğunda, bu merkezi olmayan devlet kurumunun sözcüsü, aynı çizgide dikkat çekti: “İlk andan itibaren ANAC, istenen tüm bilgileri kolaylaştırarak ve soruşturmanın geliştirilmesine müdahale etmeden adaletle tamamen işbirliği yaptı.”
Federal Ceza ve Düzeltme Mahkemesi başkanı Lajo davadan sorumluydu ve savcı Carlos Stornelli (Rivolo meslektaşı şikayetçi).
Arjantin'deki uzman havacılık sitesinde yayınlanan bir dizi makaleden Rívolo, Flybondi atölyelerinde farklı denetimlere katılan ANAC'ın altı müfettişini ilan etmeyi belirtti: Altı, şirketin askıya alınan tesisler içindeki görevlerle devam ettiğini söyledi. Ve altı müfettişin beşi, bu prosedürün şirketin uçaklarının “operasyonel güvenliğini etkilediğini” ekledi.
Pazartesi günü hükümet, Julia Cordero'nun istifasını ANAC'ın başında kabul etti, ancak sektörün kaynakları bu şikayetle bağlantılı olduğunu, ancak eski Ulaştırma Sekreteri'nin istifasından sonra siyasi destek kaybına bağlı olduğunu belirtti. Franco Mogetta. Cordero geçen yıl Temmuz ayında ANAC'da atanmış ve organizmanın yeniden yapılandırılmasını gerçekleştirmişti.