23 İthal araç markası, fiyatlarının baş ağrısından sonra yüklenmediğini açıkladı

PiKe

New member
. İthalatçı ve resmi otomotiv distribütörleri odası (CIDOA), CEPO'nun ayrılmasından sonra ortaklarının Fiyatları halka artırmayacaklar Önemli olan araçların.


“CIDOA'daki 23 marka çekirdekli araç, döviz kuruna referans olarak yeni hükümet önlemlerine eşlik ediyor ve fiyatlarının hiçbirini değiştirmeyin”, Dedi varlık ifadesi Cuma günü yayınlandı.


CIDOA kamera heterojen bir marka grubunu numaralandırır. Almanlardan gidiyorlar BMWArjantin'de kendi iştiraki olan, hatta hala ülkeye gelmeyen ancak Çin gibi kameranın bir parçası olan markalar bile BYD2024'te ana elektrikli otomobil üreticisi olarak Tesla'ya taşınmadan geliyor.


“Geçen haftaya kadar 1.074 dolarlık para dolar ödedik ve şimdi 1.230 dolar oldu Ya da yeni flotasyon bandında ne teklif edecek ”diye açıkladı Zurna Bir kamera yöneticisi. “Kimse de fiyatlara dokunmak istemiyor çünkü Çok daha fazla rekabet var Kapalı ekonomi ve korku satmıyor ”diye samimi oldu.


Bu 23 markanın ortak noktası, tüm araçlarının önemli olması Mercosur'dan ve bu nedenle birimler ülkeye giriyor %35 tarife ile.


Öte yandan, Mercosur'dan (Brezilya ve ayrıca Meksika ve Kolombiya gibi özel kotalarla anlaşmaları olan ülkelerden) araçlar Sıfır tarife ile girin. Onlar otomotiv Arjantin'de fabrika ile ve bunlar Otomotiv Üreticileri Derneği (ADEFA).


Bugün konsantre olan Adefa Automotive Satışların% 90'ından fazlası Ülke içindeki sıfır kilometre araçların fiyatlarını korudular Değişiklik yok Bir hafta önce CEPO'nun ayrılmasından sonra, birçoğu ayın başında fiyat artışları uygulamıştı.


Bir istisna Volkswagenortalama%3,6 artışla bayi ağına yeni bir fiyat listesi gönderdi. Adefa markalarının geri kalanı (Ford, Renault, Toyota, Fiat, Peugeot, General Motors, Nissan, Honda ve Mercedes Benz) Fiyatlarını yeni döviz kuruyla değiştirmediler.


İthal araçlar “Extrazone” durumunda, tarifenin% 35'ini ödeyenler genellikle söylendiği için, pratik olarak tüm markalar CIDOA Odası ile ilişkilidir (bir istisna süper premium markadır Ferrari).


Kamera içindeki markalar kökenlerine göre düzenleniyor. Avrupa ve Amerika Birleşik Devletleri'nden olanlar Alfa Romeo, BMW, Jaguar, Land Rover, Mack, Mini, Porsche ve Volvohepsi onlarca yılın varlığıyla. Ayrıca, 1970'ler ve 90'lar arasında gelmeye başlayan bir fabrikası olmayan Japon ve Koreli markalar da var. Hyundai, Iuzu, Kia, Suzuki ve Subaru.


Kameranın diğer ayağı, künt bir mevcudiyetle, Çin yürüyüşleridir: 10 arasında 23: Baic, Chery, DFSK, Foton, Haval, Jac, JMC (aynı zamanda Ford Bölgesi Nanchang fabrikasında) ve Shineray.


Göze çarpan bir yokluk var, Geely. Bu Çin markası, dünya çapında ortağı RenaultCidoa Odası'nın bir üyesiydi ve logosu hala web sitesinde. Bununla birlikte, Geely zaten bir Mercosur otomotivi: Renault Brezilya'nın% 49'unu satın aldı ve Arjantin'de Córdoba Havalimanı'nın çıkışında bulunan Fransız otomobil üreticisi ile paylaşıyor.


Cidoa'nın içindeki diğer iki Çinli marka yukarıda belirtilen BYD Ve Büyük Duvarher ikisi de yolda üreticiler MERCOSUR içinde: BYD, Camacari'de, Brezilya'nın Bahia eyaletinde bir fabrika yetiştiriyor (o ülkede fabrikalarını kapattığında Ford'un bıraktığı arazilerden birini satın aldı). Parçası için büyük bir duvar, Paulista kasabası Iracemápolis'e bu yıl açılacak bir fabrika kurdu.